MajaSofia

Alla inlägg under december 2010

Av Maja - 31 december 2010 21:39

Just nu sitter jag och skriver på en berättelse som jag började på för några månader sedan. Jag har skrivit ett kapitel och skrivit lite på ett till. Jag kan lägga upp första kapitlet på bloggen någon gång. :) innan så av jag någon chokladgrej... Jag vet inte riktigt vad det heter.

Snart är det 2011, det är bara 2 o en halv timme kvar :)


ps. Jag fick nyss veta från en kompis att Peter Jhide inte ska vara programledare för idol längre :-(. Och vad är idol utan Jhide?

Av Maja - 31 december 2010 12:45

  


Sista låten för 2010 :)

Det blir:



Jay Smith - Dreaming People

 

 

 

It's just the way it goes
We're the dreaming people
The way we put our hopes
through the eye of a needle
oh, oh oh
Through the eye of a needle
oh, oh oh
We're the dreaming people

The way we put our hopes
We're the dreaming people
It's just the way it goes
The way it goes yeah
The way we put our hopes
We're the dreaming people


Av Maja - 31 december 2010 12:03

Nu är det bara ca. 11 timmar kvar till 2011.

Det känns lite märkligt att det redan har gått ett år. Jag är van vid 2010 och det kommer bli jobbigt att behöva vänja sig vid att det är 2011. (Jag skriver 2010 helatiden när jag ska skriva 2011...)


  



Av Maja - 30 december 2010 13:31

  




Dagens Låt är:

 

     Free Fallin' - John Mayer

 

youtube länk: http://www.youtube.com/watch?v=20Ov0cDPZy8



Av Maja - 30 december 2010 13:24

Oj, glömmde att det inte var morgon längre...


Idag ska vi ha gäster klockan tre, några som jag inte har träffat på läge - och inte brukade träffa - ska komma hit...

Jag tror att det är första gången någonsin som jag inte behöver städa mitt rum när det kommer gäster. Jag storstädade mitt rum igår - vi hade gäster då också, men det var inte därför som jag städade... - och jag rensade ut och slängde en massa saker. Det kändes bra att ha det gjort. Jag ska fortsätta imorgon tror jag för idag hinner jag inte..

Jag har bestämt mig för att tömma ett skåp jag har i mitt rum och kanske byta ut det mot en hyllla. Det finns mycket saker i det skåpet som jag kan slänga, eller ställa upp på vinden. Jag har bara inte haft tid - eller ork - för det innan...


Nu måste jag gå, ska äta.

Man återkommer senare, dessutom måste jag lägga in en dagens låt.


//

    Maja 

Av Maja - 29 december 2010 13:10

  


Dagens låt är:


     I Blame Coco - Selfmachine

 

 

 

 länk till Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=0j6VoW6vv9Y&feature=channel

 

 

  

Av Maja - 29 december 2010 11:13

Tänkte börja den här bloggen med att skriva en lista på olika album jag har

upptäckt och börjat lyssna på den senaste tiden :)


1. I Blame Coco - The Constant

2. Minnah Karlsson - Minnah Karlsson

3. Green Day - Dookie

4. Jay Smith - Jay Smith

5. Kesha - Cannibal

6. Secondhand Serenade - A Twist In My Story


                 



På min förra blogg hade jag något som hette "Veckans Låt", på den här bloggen ska jag istället ha "Dagens Låt". Jag kommer att lägga upp en låt lite då och då men inte regelbundet...

Tidigare månad - Senare månad

Välkommen!

Translate My Blog =)

..

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Följ Bloggen på bloglovin

bloglovin

Länkar

  Bloggar som jag läser:
    

Mina vänners Bloggar:

 

     

Omröstning

Vad gör du helst en fredagskväll??
 Myser med familjen
 Spelar sällskapsspel
 Hyr film och poppar popcorn
 tittar på någon bra tv-serie
 inget, gillar inte fredagar
 är ute med kompisarna

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

❤❤

 

Besökare sedan 10 April 2011


Ovido - Quiz & Flashcards