MajaSofia

Alla inlägg under februari 2011

Av Maja - 21 februari 2011 10:40

 


Dagens LÅt idag får bli....:


You Lost Me - Christina Aguilera





//MajaSofia

Av Maja - 21 februari 2011 10:33

Nu är det bara två dagar kvar, sedan lyfter vi.

Va? Vad jag menar med det??

Jo, på onsdag så flyger vi (jag och min familj) till Puerto Rico, en stad på en av kanarieöarna.

Det kommer bli riktigt härligt :) Vi kommer inte att behöva göra något alls nästan. Det är all incluse (stavning...) på hotellet! :)

Så idag och imorgon så måste jag packa, packa. Det tar ganske lång tid för mig att packa eftersom det är ungefär som att städa för mig :) Tråkigt -_-


Men, men det är väl värt det ;)

Jag kommer tillbaka på onsdag nästa vecka så jag kommer inte att kunna skriva på en hel vecka :o


// MajaSofia

Av Maja - 20 februari 2011 14:02

 



Dagens Låt är:


No Smile - I BLAME COCO








// MajaSofia

Av Maja - 18 februari 2011 14:50

 


Dagens låt är:


Wonderchild - Christian Walz




// MajaSofia




Av Maja - 17 februari 2011 17:09


Eftersom jag inte har skrivit om musik den senaste tiden, förutom Dagens Låt, så slängde jag ihop en liten spotify-spellista.

Detta är inte mina favoritlåtar, utan helt ramdom av låtar som jag tycker är bra!


Dessa låtar ingår i spellistan Goodies.

1. Please Don't Tell Her - Jason Mraz

2. Man Must Dance - Johnossi

3. Like Suicide - Chrisian Walz

4. STARSTEUKK -FEAT. KATYPERRY - 3OH!3

5. For Your Entairment - Adam Lambert

6. I Fought In A War - Belle & Sebastian

7. The scientist - Coldplay

8. Wonderchild - Christian Walz

9.  Basket Case - Green Day

10. Take A Picture - Filter

11. Before The Lobotomy

12. Stay - Hurts

13. I Want To Stop The World - Belle & Sebastian

14. Let's Get Lost -Feat Jason Mraz - Two Spot Gobi

15. You Make It Real - James Morrison

16. Viva La Gloria? [Little Girl] - Green Day

17. Details In The Fabric -Feat. James Morrison - Jason Mraz

18. Dreaming People - Jay Smith


Det var alla låtar. Jag kanske kommer att uppdatera spellistan då och då...

Lyssna gärna på dem och berätta vilken som är bäst :)


Länk till spellistan: Goodies

Obs! Du måste ha spotify för att kunna öppna länken!


//MajaSofia



Av Maja - 17 februari 2011 16:49

 


Dagens Låt är:



Dum Av Dig - Daniel Adams-Ray




//MajaSofia






Av Maja - 17 februari 2011 16:28

Här är det receptet jag använder mig av när jag gör chokladbollar:


Ingrienser:                                      Antal: ca 40 st (beroende på hur stora

                                                  
                            man gör dem)

200 g margarin

2 msk kakao

8 msk strösocker

6 dl havregryn

2-3 msk vatten

pärlsocker


Gör så här:

Blanda alla ingrienser i en bunke.

Blanda tills det inte är några klumpar.

Rulla sedan små bollar och rulla i pärlsocker, se till att täcka ordentligt :)


   Bild:




 



//MajaSofa

Av Maja - 17 februari 2011 15:18

Nu ska jag baka chokladbollar :).

Skriver mer om det senare...


Föresten så har jag åkt skridskor med skolan idag, det är faktiskt jobbigt ;)

och det är väldigt svårt i början men när jag väl kommit igång så går det fort.


    


//MAJASOFIA

Välkommen!

Translate My Blog =)

..

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Följ Bloggen på bloglovin

bloglovin

Länkar

  Bloggar som jag läser:
    

Mina vänners Bloggar:

 

     

Omröstning

Vad gör du helst en fredagskväll??
 Myser med familjen
 Spelar sällskapsspel
 Hyr film och poppar popcorn
 tittar på någon bra tv-serie
 inget, gillar inte fredagar
 är ute med kompisarna

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

❤❤

 

Besökare sedan 10 April 2011


Ovido - Quiz & Flashcards