MajaSofia

Alla inlägg under januari 2011

Av Maja - 1 januari 2011 12:18

  


Eftersom det är första låten för det här året så blir dagens låt en av mina favoritlåtar.


Jason Mraz - A Beautiful Mess*

 

And what a beautiful mess this is
It's like we're picking up trash in dresses


Well it kind of hurts when the kind of words you write
Kind of turn themselves into knives
And don't mind my nerve you could call it fiction
But I like being submerged in your contradictions dear
'Cause here we are, here we are


* Klicka på låttitlen eller artisten för att lyssna!

Av Maja - 1 januari 2011 00:36

nu har det varit 2011 i 30 min! Gott nytt år alla!

 

Välkommen!

Translate My Blog =)

..

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Följ Bloggen på bloglovin

bloglovin

Länkar

  Bloggar som jag läser:
    

Mina vänners Bloggar:

 

     

Omröstning

Vad gör du helst en fredagskväll??
 Myser med familjen
 Spelar sällskapsspel
 Hyr film och poppar popcorn
 tittar på någon bra tv-serie
 inget, gillar inte fredagar
 är ute med kompisarna

Kategorier

Arkiv

❤❤

 

Besökare sedan 10 April 2011


Ovido - Quiz & Flashcards