MajaSofia

Direktlänk till inlägg 8 mars 2011

Fridrott

Av Maja - 8 mars 2011 15:38

  - "HEEJ"


Idag så ska jag gå på fridrott. Man får lov att prova en vecka gratis så varför inte testa :) Det kan nog vara kul, även om min kondition inte är den bästa.. :I

Men om jag ska gå på fridrott så vill jag inte kasta kula eller hoppa höjdhopp eller så.. Jag vill hellre spring eller hoppa häck. Kul, men jobbigt!


På tal om prova på så ska jag om min kusin, hennes mamma och min mamma prova på thaiboxning med min morbror. Han lär ut thaiboxning till de som är intresserade men vi får lite privatträning när vi ska prova på :D Men det blir bara en gång, vill vi fortsätt sen så får vi gå i någon av hans grupper antar jag. Men då tror jag inte att min mamma och min kusins mamma kommer att vara med eftersom jag tror att det är tonåringar han lär ut till. Det ska nog bli kul det också men jag har ingen aning om när det är planerat...


Lte snabbt om dagen:

Började med fysik. JOBBIGT: Typ ingen fattar något av det vi går igenom nu. Jaja..

Sen matte. PROV!! Har ingen aning om hur det gick men jag kände mig lite borta i morse, så jättebra gick det väl inte :I

Svenska: redovisning av arbetetena om författare. Jag redovisade om Jane Austen.

Idrott: dansprojektet igen. Bästa lektionen hittils tror jag. Vi gick från 40 dåliga sekunder till 1:34 minuter. Vi måste nog öva mer, men det går frammåt :)


En jobbig dag och den är inte slut än. Nu måste jag skriva på mitt engelska-arbete eftersom det ska vara färdigt imorgon :O + så har vi redovisning imorgon också

JOBBIGT! JOBBIGT! JOBBIGT! JOBBIGT! JOBBIGT! JOBBIGT! JOBBIGT!


//MajaSofia

Bild från igår:

 

 
 
Ingen bild

noor

8 mars 2011 17:35

det är på torsdag vi ska redovisa!

Maja

8 mars 2011 17:49

VEET!!
Jag har trott hela dan att det är onsdag, eller det har känts som det. Vet inte varför :)

jag kom precis på att det är tisdag och jag har imorgon på mig också :):):)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja - 2 maj 2011 15:08


Nu har jag bestämmt mig. Jag ska byta blogg. Jag har bara haft denna bloggen i några månader men jag känner för att byta tillbaka till blogg.se av olika skäl. Bland annat så tycker jag att designen på bloggen är värdigt viktig och på bloggplatsen ä...

Av Maja - 29 april 2011 18:32

En underbar låt av Taylor Swift;   Untouchable                      TaylorSwift       ...

Av Maja - 29 april 2011 18:13


    Solen skiner hela dagarna, det blåser lagom mycket... Är det bara jag eller känns det som att sommaren är på väg?? Kom hem för en stund sedan efter att ha varit och ridigt i stekande sol och ett tjockt lager av damm. ^^'  Jag blev helt tor...

Av Maja - 27 april 2011 16:48

Nu har jag läst de första fem delarna i mangaserien I.N.V.U.   Det är inte en av de bästa jag har läst men det är faktiskt helt ok. Serien handlar om ett gäng undomar som alla något "problem" i livet. Svårt att förklara.   Ett litet provs...

Av Maja - 27 april 2011 07:47


Under lovet har jag inte varit så aktiv på bloggen så nu måste jag försöka bättra på det :) Men om jag inte skriver något alls så beror det antingen på att jag inte har tid att skriva eller att jag inte har något alls att skriva om. Bara så att  ...

Välkommen!

Translate My Blog =)

..

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Följ Bloggen på bloglovin

bloglovin

Länkar

  Bloggar som jag läser:
    

Mina vänners Bloggar:

 

     

Omröstning

Vad gör du helst en fredagskväll??
 Myser med familjen
 Spelar sällskapsspel
 Hyr film och poppar popcorn
 tittar på någon bra tv-serie
 inget, gillar inte fredagar
 är ute med kompisarna

Kategorier

Arkiv

❤❤

 

Besökare sedan 10 April 2011


Ovido - Quiz & Flashcards