MajaSofia

Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

Today

Av Maja - 10 mars 2011 16:31

Idag har det varit ett hemskt väder! Regn, vind och SNÖ. Just när det började bli vår så blir det sådant här väder. >:(

Jaja, slutpratat om vädret, idag så såg jag Viktoria och Daniels bil :D

Ja, kronprinssenan Viktoria och prins Daniels bil. Såg den två gånger. Vi gick till biblioteket idag och på vägen di såg jag den en gång och sedan en gång på vägen hem. Viktoria och Daniel är i Malmö nu och stannar någon dag till.

De har besökt lite olika platser, bland annat: Enighet (?).

Jag förstår inte varför de skulle besöka enighet. Men anledningen är tydligen att Daniel är intresserad av idrott och sådan, och Enighet är ett av Malmös äldsta idrott-ställen... Men endå, Enighet är inte precis det bästa stället. Och det vet jag eftersom jag är där två gånger per vecka. Vi har idrott med skolan där eftersom vi inte har någon egen idrottsal.

Men Viktoria och Daniel har inte bara varit på Enighet, de har varit på flera ställen. Men ett ställe som stod med på deras lista var: Sofielunds Folkets Hus. Och gissa vem som är där varje dag?

Japp, jag! Högstadie eleverna på min skola har sina klassrum där, men tyvärr var jag inte där då.. Som sagt gick vi till biblioteket idag och tio över tre (då V och D skulle vara på SFH) var jag på väg hem från bibblan :/

Aja, bryr mig inte så mycket om det. Det enda som kungafamiljen gör är att repsentera Sverige. Men det hade ändå varit rätt coll att se dem :)


Sen efter middagen ska jag till den här fridrotten som jag pratat (skrivit) om innan. Men som inte blev av eftersom jag hade lite fel på veckodagarna ;)

Men, hur som helst, idag ska jag dit och prova på.


Men nu måste jag nog gå ner, det luktar mat hela vägen upp till mig :)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja - 2 maj 2011 15:08


Nu har jag bestämmt mig. Jag ska byta blogg. Jag har bara haft denna bloggen i några månader men jag känner för att byta tillbaka till blogg.se av olika skäl. Bland annat så tycker jag att designen på bloggen är värdigt viktig och på bloggplatsen ä...

Av Maja - 29 april 2011 18:32

En underbar låt av Taylor Swift;   Untouchable                      TaylorSwift       ...

Av Maja - 29 april 2011 18:13


    Solen skiner hela dagarna, det blåser lagom mycket... Är det bara jag eller känns det som att sommaren är på väg?? Kom hem för en stund sedan efter att ha varit och ridigt i stekande sol och ett tjockt lager av damm. ^^'  Jag blev helt tor...

Av Maja - 27 april 2011 16:48

Nu har jag läst de första fem delarna i mangaserien I.N.V.U.   Det är inte en av de bästa jag har läst men det är faktiskt helt ok. Serien handlar om ett gäng undomar som alla något "problem" i livet. Svårt att förklara.   Ett litet provs...

Av Maja - 27 april 2011 07:47


Under lovet har jag inte varit så aktiv på bloggen så nu måste jag försöka bättra på det :) Men om jag inte skriver något alls så beror det antingen på att jag inte har tid att skriva eller att jag inte har något alls att skriva om. Bara så att  ...

Välkommen!

Translate My Blog =)

..

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Följ Bloggen på bloglovin

bloglovin

Länkar

  Bloggar som jag läser:
    

Mina vänners Bloggar:

 

     

Omröstning

Vad gör du helst en fredagskväll??
 Myser med familjen
 Spelar sällskapsspel
 Hyr film och poppar popcorn
 tittar på någon bra tv-serie
 inget, gillar inte fredagar
 är ute med kompisarna

Kategorier

Arkiv

❤❤

 

Besökare sedan 10 April 2011


Ovido - Quiz & Flashcards