MajaSofia

Alla inlägg under mars 2011

Av Maja - 3 mars 2011 20:41

Här kommer några bilder från semastern, precis som jag lovat

: ) Jag börjar med några stycken så kommer det fler senare...


Utsikt från planet       Starbucks!!    

  Glass <3                 

Av Maja - 3 mars 2011 20:30

 


Dagens Låt är en melodifestival låt :)


Sucial Butterfly - Rasmus Viberg



//MajaSofia

Av Maja - 3 mars 2011 15:55

Ok, missförstå mig inte nu... Det var jättehärligt i Gran Canaria, men det är skönt att vara tillbaka igen. Eller, det tyckte jag tills jag blev dränkt i läxor när jag kom till skolan. Men, men. Det är priset man får betala för att ha det skönt i en vecka ;)


När jag har gjort mina läxor ska jag föra över bilderna till Mac:en och lägga upp några, man ks ju dela med sig :)


Nä, nu måste jag verkligen börja göra mina läxor. Jag har tre sidor i matte, 19 sidor SO att läsa och några sidor fysik, och allt är till imorgon!!!


         


//MajaSofia

Välkommen!

Translate My Blog =)

..

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Följ Bloggen på bloglovin

bloglovin

Länkar

  Bloggar som jag läser:
    

Mina vänners Bloggar:

 

     

Omröstning

Vad gör du helst en fredagskväll??
 Myser med familjen
 Spelar sällskapsspel
 Hyr film och poppar popcorn
 tittar på någon bra tv-serie
 inget, gillar inte fredagar
 är ute med kompisarna

Kategorier

Arkiv

❤❤

 

Besökare sedan 10 April 2011


Ovido - Quiz & Flashcards