MajaSofia

Alla inlägg under mars 2011

Av Maja - 8 mars 2011 18:05

Idag vet jag inte vad det är med mig.. Jag har nog inte sovit så bra på sistonde..


Visst händer det att man tror att det är en annan dag än vad det är, men det kommer man oftast på nästan direkt att man har haft fel.

Men för bara några minuter slog det mig, det är tisdag idag!

Jag har alltså hela dan gått och trott att det är ONSDAG idag! Herregud!

Jag visste egentligen att det var tisdag men det kändes helt och hållet som en onsdag och jag har ingen aning om varför.


Så det här med att mitt engelska arbete måste vara färdigt imorgon stämmer inte, eftersom det ska vara fördigt på torsdag :I

Det blir ingen fridrott heller eftersom jag tyckte att jag behövde mer tid för att skriva, men det bhöver jag ju inte nu :/


Man gör alla sina misstag

//MajaSofia

Av Maja - 8 mars 2011 15:38

  - "HEEJ"


Idag så ska jag gå på fridrott. Man får lov att prova en vecka gratis så varför inte testa :) Det kan nog vara kul, även om min kondition inte är den bästa.. :I

Men om jag ska gå på fridrott så vill jag inte kasta kula eller hoppa höjdhopp eller så.. Jag vill hellre spring eller hoppa häck. Kul, men jobbigt!


På tal om prova på så ska jag om min kusin, hennes mamma och min mamma prova på thaiboxning med min morbror. Han lär ut thaiboxning till de som är intresserade men vi får lite privatträning när vi ska prova på :D Men det blir bara en gång, vill vi fortsätt sen så får vi gå i någon av hans grupper antar jag. Men då tror jag inte att min mamma och min kusins mamma kommer att vara med eftersom jag tror att det är tonåringar han lär ut till. Det ska nog bli kul det också men jag har ingen aning om när det är planerat...


Lte snabbt om dagen:

Började med fysik. JOBBIGT: Typ ingen fattar något av det vi går igenom nu. Jaja..

Sen matte. PROV!! Har ingen aning om hur det gick men jag kände mig lite borta i morse, så jättebra gick det väl inte :I

Svenska: redovisning av arbetetena om författare. Jag redovisade om Jane Austen.

Idrott: dansprojektet igen. Bästa lektionen hittils tror jag. Vi gick från 40 dåliga sekunder till 1:34 minuter. Vi måste nog öva mer, men det går frammåt :)


En jobbig dag och den är inte slut än. Nu måste jag skriva på mitt engelska-arbete eftersom det ska vara färdigt imorgon :O + så har vi redovisning imorgon också

JOBBIGT! JOBBIGT! JOBBIGT! JOBBIGT! JOBBIGT! JOBBIGT! JOBBIGT!


//MajaSofia

Bild från igår:

 

Av Maja - 7 mars 2011 18:04

Här är några dagar gamla bilder :)


   


Hehe, jag gillar bilder. Så jag lägger upp mycket bilder :)

//MajaSofia

Av Maja - 7 mars 2011 15:00

Japp, som rubriken säger så kommer jag nu att lägga upp fler bilder som jag har redigerat i picnik.com.


Här under kan du se skillnade mellan före och efter:  

     

       


//MajaSofia


Av Maja - 7 mars 2011 08:20

Nu har det kommit en hel del nya låtar och album :D


Ni som lyssnar på Britney Spears vet säkert att hon har släppt en singel som heter Hold It Against Me, nu har hon även släppt en singel som heter Till The World Stop.

Jag läste också att hon kommer att släppa sitt 7:de studio albu om en, två månader! :D


Avril Lavigne släppte ett nytt album den 5 mars, det heter Goobye Lullaby.  Det innehåller flera bra, nya låtar.

Mina Favoriter är: I Love You, Wish You Were Here och Darling.


Även September har släppt ett nytt album, riktigt hur nytt det är vet jag inte...

Albumet heter Love CPR. Jag har inte lyssnat på låtarna än så vet inte riktigt hur albumet är :) 

   



//MajaSofia



Av Maja - 6 mars 2011 18:41

Nu har jag gjort 50 inlägg på den här bloggen!!



Bevis

 

Av Maja - 6 mars 2011 14:52

Nu har jag bytt utseende på bloggen.

Headern är skapad i picnik.com, vad tycks? 


 


//MajaSofia


Av Maja - 6 mars 2011 13:15

 

Dagens låt är:


Ha Ha You're Dead - Green Day


 


//MAJASOFIA

Välkommen!

Translate My Blog =)

..

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Följ Bloggen på bloglovin

bloglovin

Länkar

  Bloggar som jag läser:
    

Mina vänners Bloggar:

 

     

Omröstning

Vad gör du helst en fredagskväll??
 Myser med familjen
 Spelar sällskapsspel
 Hyr film och poppar popcorn
 tittar på någon bra tv-serie
 inget, gillar inte fredagar
 är ute med kompisarna

Kategorier

Arkiv

❤❤

 

Besökare sedan 10 April 2011


Ovido - Quiz & Flashcards